بستهبندی Acer Aspire Vero از ابتدا با هدف ترکیب اجزای بستهبندی قابل استفاده مجدد برای کاهش تولید زباله، بدون به خطر انداختن محافظت از محصول، طراحی شد. این جعبه از 80 تا 85 درصد خمیر کاغذ بازیافتی ساخته شده است و از آستین های کاغذی برای پوشش محافظ آداپتور خود استفاده می کند. بسته بندی باقی مانده نیز 100٪ قابل بازیافت است، در حالی که پارتیشن داخلی آن می تواند تنها با چند مرحله آسان به یک پایه نوت بوک قابل تنظیم تبدیل شود. علاوه بر این، کیف لپتاپ و ورق بین کیبورد با 100% PET بازیافتی ساخته شده است.
طراحی بسته بندی سازگار با محیط زیست Acer Aspire Vero
بسته بندی نسخه نشنال جئوگرافیک Aspire Vero به گونه ای طراحی شده است که تصویری نمادین و دوستدار محیط زیست را در خود جای دهد. مشابه بسته بندی Aspire Vero، مواد 100٪ قابل بازیافت را انتخاب می کند و دارای طراحی قابل استفاده مجدد است، که بازتابی از پایبندی ایسر به مراقبت از محیط زیست و منابع پایدار است، و همچنین آگاهی زیست محیطی را در تصویر برند گنجانده است.
کمپین Predator Gaming “It Lies Within” یک کمپین دیجیتال متمرکز است که دارای یک مینی سریال سه قسمتی است که رویکردی سینمایی و شخصیت محور را اتخاذ می کند. داستان حول محور داستان دختر جوانی میچرخد که تلاش میکند جایگاه خود را در جهان پیدا کند و در حال یادگیری قدرت خارقالعادهای است که در درونش نهفته است.
این ویدئو با نشان دادن یک صخره غول پیکر در مرکز طبیعت آغاز می شود که نمادی از الهام گرفتن یک خالق به طور طبیعی است. الهامبخش خلاق هنرمندان، که با چراغهای قدرتمند کهربایی نشان داده میشود، سپس طراحی براق و ظریف رایانه شخصی را به تصویر میکشد. “بادهای طبیعت” سیستم خنک کننده پیشرفته ConceptD را برجسته می کند. سپس این ویدئو یک طراحی مدرن تمامشده را با الهام از معابد یونان باستان به نمایش میگذارد که طراحی محصول کلاسیک و بادوام ConceptD 500/100 را به تصویر میکشد.
مفاهیم فیلم و انیمیشن Concept D 500 از ایده خلقت Genesis الهام گرفته شده است، که نمادی است که همه ایده های طراحان از ابتدایی ترین اشکال و مواد شروع می شوند. درست همانطور که زمین از طبیعت خلق شده است، رایانه شخصی سازنده ConceptD 500/100 به طراحان با الهامات خلاقانه طبیعی و محصول برای تکمیل طرح های خود به آسانی قدرت می دهد.
طراحی فیلم و انیمیشن ConceptD 500/100
طراحی بسته بندی سبز بخشی از اولین لپ تاپ ایسر با تمرکز بر پایداری، Aspire Vero است که دارای چندین نوآوری سبز است.
جوایز Red Dot Design یک مسابقه بینالمللی شناخته شده است که هدف آن قدردانی از شرکتهای نوآور و قدردانی از طرحهای مفهومی نسل بعدی آنهاست. هیئتی متشکل از کارشناسان طراحی بینالمللی، از صنایع مختلف و سوابق مختلف، موظف شدند تا هر ارسال را بر اساس شایستگیهای فردی خود ارزیابی کنند. ایسر بیش از 9000 مورد از 50 کشور جهان را در دریافت این امتیازهای معتبر کسب کرد.
علاوه بر این، کمپین بازی Predator «It Lies Within» در رده «تبلیغات» جایزه گرفت، در حالی که ویدیوی محصول ConceptD 500/100 به دلیل استوریبورد فوقالعادهاش جایزهای در رده «فیلم و انیمیشن» دریافت کرد. این جدیدترین جوایز به لیست رو به رشد جوایز Red Dot Design که ایسر در طول سال ها جمع آوری کرده است اضافه می کند.
بسته بندی نه تنها یک تجربه جعبه گشایی دلپذیر را ارائه می دهد، بلکه روح پایداری را نیز حفظ می کند زیرا برای عملکردهای چند منظوره طراحی شده است. بسته بندی داخلی را می توان به یک کارتن ذخیره سازی قابل استفاده مجدد تبدیل کرد و پارتیشن داخلی آن را می توان در یک پایه لپ تاپ مثلثی تا کرد. همچنین شامل یک غلاف لپ تاپ 100% بازیافتی صنعتی (PIR) و یک ورقه پلاستیکی 100% PIR اضافی است که بین صفحه نمایش لپ تاپ و کلیدها قرار می گیرد و ظاهری سبک تر و کم حجم تر ارائه می دهد. این ماده کاغذ کمتری مصرف می کند و به صرفه جویی در بیش از 15 درصد از فضای قفسه و حمل و نقل کمک می کند، در نتیجه شرایط حمل و نقل کارآمدتر است و به طور قابل توجهی ردپای کربن محصول را کاهش می دهد.
این کمپین جهانی با هدف برجسته کردن هدف برند برای توانمندسازی کاربرانش برای به نمایش گذاشتن بهترین ها در هر کاری که انجام می دهند، در حالی که نوآوری و قدرتی را که در هر ماشین و دستگاه جانبی Predator نهفته است، به نمایش می گذارد. خط داستانی منحصر به فرد و جلوه های بصری چشم نواز به طنین انداختن بین مخاطبان کمک می کند و پیام کمپین را منتشر می کند که چگونه خط تولید Predator از «قدرتی که قدرت می دهد» استفاده می کند.
بازی Predator: کمپین “It Lies Within”.
ایسر معتقد است که تغییر واقعی تنها زمانی رخ خواهد داد که هر فردی آگاهانه تصمیم بگیرد که سهم خود را برای محیط زیست انجام دهد، هر چقدر هم که کوچک باشد. اقدامات آنها ممکن است تأثیر مثبتی در حلقه های اجتماعی آنها ایجاد کند و از طریق اقدامات جمعی تغییر قابل توجهی ایجاد کند. اوج این تلاش ها با مشارکت بیش از 5000 کارمند از 40+ کشور برای آغاز 350+ پروژه اجتماعی در 2 سال مشهود است.
کمپین پروژه انسانیت ایسر که در سال 2017 راه اندازی شد، با هدف تشویق کارمندان به پیشنهاد و اجرای ایده هایی است که به ایجاد تغییرات مثبت و تقویت مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک می کند. همانطور که در فیلم مشاهده می شود، کارمندان ایسر در سراسر جهان و از رشته های مختلف نگرانی خود را نسبت به مسائل رو به رشد محیط زیست و تأثیر آن بر زندگی نسل های بعدی ابراز می کنند. ایسر به دنبال الهام بخشیدن و القای ذهنیت سبز در میان کارکنان خود از طریق فعالیت ها و کمپین ها بوده و به هدف شرکت برای بازیافت، کاهش و ایجاد مجدد کمک می کند.
تایپه (29 اوت 2022) ایسر چندین جایزه Red Dot Brands & Communication Design در سال 2022 را برای شش پروژه در دستههای مختلف، از جمله طراحیهای بستهبندی، کمپین، فیلم و انیمیشن دریافت کرد. Aspire Vero و Aspire Vero National Geographic Edition هر دو جایزه “طراحی بسته بندی” را برای طراحی بسته بندی دوستدار محیط زیست و نوآورانه خود دریافت کردند. ابتکار آگاهی سراسری شرکت ایسر، مستند و کمپین Project Humanity، دو جایزه در دستههای «فیلم و انیمیشن» و «تبلیغات» به دست آورد.
طراحی بسته بندی سبز Acer Aspire Vero National Geographic Edition
کمپین و مستند پروژه انسانیت ایسر
تمام نوت بوک های جدید Acer TravelMate 2500 از پردازنده های Intel Pentium 4 تا فرکانس 3.0 گیگاهرتز با کارت Read more