برند سازی فرآیند ایجاد ادراکات منحصر به فرد و بادوام از نگاه مصرف کنندگان است. این امر با هزینه های کم می تواند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کند و با نمایش مکرر محصول یا خدمات تبلیغ شده ، ماندگاری آن و در نتیجه برندسازی با تلویزیون شهری را منجر شود. نقاشی های غاری در مصر و بین النهرین برای جلب هرچه بیشتر مردم ، با تزئینات و تصاویر در بازار و سنگ مزارها ، نوشته شده است. در تبلیغات از بسیاری از ابزارهای رسانه های جمعی برای برندسازی محصولات و خدمات شرکت ها استفاده می شود. نمایشگر شهری که یکی از پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی شرکت ها است ، به دو روش مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم کار نظارت را برای اپراتورها آسان می سازد و خطاهای ناشی از خستگی مکرر چشم آن ها را به حداقل می رساند. به عنوان مثال می توان به مانیتور کردن و نظارت بر تردد خودروها اشاره کرد، در این شرایط نیاز است که پلاک ها، به صورت واضح، قابل دیدن و قابل ثبت برای اپراتورها باشند. برند یک هویت تجاری دائمی و منحصر به فرد است که با ترکیبی از شخصیت ، اصالت ، تحسین و بسیاری چیزها عجین شده است.
تنوع در مدل های تلویزیون فول کالر بیشتر از سایر مدل هاست که این امر استقبال به خرید و استفاده از آن را بیشتر می کند. را که مایلید بر روی دیوار و در کنار نمایشگر ها قرار بدهید تعیین کنید تا پس از نصب این سیستم ویدئو وال (Video Wall)، مشکلی در خصوص جانمایی سایر اجزا نداشته باشید. اکنون ما با افرادی روبرو هستیم که وقت کمتری در خانه می گذرانند ، آنها هر روز برای کار ، مدرسه و غیره بیرون می روند. زیرا با پیشرفت تکنولوژی ، فضای اجتماعی و زندگی تجاری نیز به دلیل ساختار خانواده و زندگی تغییر کرده است. جلب توجه به حواس سمعی و بصری – ادراکی انسان از طریق ابزارهایی که در محدوده فضای باز هستند نقش پررنگی دارد. کمترین هزینه راه اندازی را نسبت به مدل های دیگر دارد. به همین دلایل ، به سرعت در شهرهای دیگر گسترش یافت. برندسازی فرآیند ایجاد ادراکات منحصر به فرد و بادوام از نگاه مصرف کنندگان است.
استفاده از تلویزیون فول کالر بسیار راحت و نصب آن در کوتاهترین زمان صورت می گیرد. همچنین تلویزیون شهری فول کالر نیز امکان نصب در چهار راه ها، بزرگ راه ها، میادین پرتدد، موسسات و ادارات دولتی، ورزشگاه ها و استادیوم ها را دارد و به دلیل ویژگی بالایی که در پخش با کیفیت رسانه دارد بیشترین توجه بیننده را به خود اختصاص می دهد. به طور کلی می توان گفت نسبت به هزینه ای که یک شرکت تبلیغاتی یا کارخانه تولیدی برای خرید تلویزیون شهری اختصاص داده است، می توان تلویزیون شهری مناسب با آن هزینه نصب نمود. برند یک هویت تجاری دائمی و منحصر به فرد است که با ترکیبی از شخصیت، اصالت ، تحسین و بسیاری چیزها عجین شده است. بیلبوردهای تبلیغاتی که برای اولین بار در تهران مورد استفاده قرار گرفتند ، به صورت تابلویی ساخته شده از الیاف یا آلومینیوم روی پایه های آهنی بودند و با تغییر رنگ متناوب ، حس کنجکاوی مصرف کنندگان را برانگیخته و تفاوتی را در بافت شهر ایجاد می کردند. بهره گیری از تلویزیون شهری فول کالر به دلیل تراکم رنگ بیش از 18 میلیون بیشترین جذابیت را داشته و بازخورد زیادی را به خود اختصاص می دهد.
اما نوع بیرون از سالن در فضاهای باز کاربرد دارد، این مدل محدودیتی برای استفاده در هیچ کجای شهر نداشته و آن را خطری از بابت نور خورشید، بارش باران و تغییرات آب و هوایی تابلو روان تهدید نمی کند. استفاده از تلویزیون فول کالر هیچ محدودیتی ندارد و در اقصی نقاط کشور و حتی جهان استفاده می شود. تلویزیون شهری فول کالر یکی از پر فروش ترین نمایشگرهای تبلیغاتی است که در راستای برند سازی با تلویزیون شهری استفاده می شود. تبلیغات در فضای باز به ویژه تلویزیون شهری یکی از محبوب ترین رسانه های تبلیغاتی در سال های اخیر در جهان و ایران است که ویژگی خود را به عنوان یک رسانه تبلیغاتی حفظ می کند که بدون شک تخیل و خلاقیت توده مردم را مجبور به رسیدن به پتانسیل و سرعت خود می کند تا با تکنولوژی همگام شوند. و کلا هر مکانی که فضای سرپوشیده دارد استفاده می شود.