در دکور شماره 2 مربوط به کاشان (بالاتر) دیدیدم که دکور خلاقانه بود اما حرفه ای اچرا نشده بود. چیپست های مورد استفاده در گوشی های شیائومی اکثرا ساخت شرکت کوالکام امریکا بوده که قدرتمندترین و بهترین چیپست های موبایل را در دنیا تولید میکند و پیشرو تکنولوژی چیپست موبایل محسوب میشود و در معدود مدلهایی از شیائومی از چیپست های شرکت مدیاتک تایوان استفاده شده، همین امر باعث بهبود مشخصات گوشی شیائومی شده است استفاده از چیپست کوالکام موسوم به سری اسنپدراگون قائدتا باید باعث افزایش قیمت گوشی شیائومی شده باشد اما در عمل شاهدیم که قیمت گوشی های شیائومی مناسب تر از سایر رقبای بازار است که علت این امر میتواند تیراژ تولید بالای گوشی های شیائومی باشد و بعضی شایعات هم از نوعی شراکت یا همکاری بین کوالکام با شیائومی حکایت دارد که صحت آن قابل تایید نیست. که باعث بی نظمی شود و نه باید آنقدر خلوت باشد که مشتری احساس کند مغازه خالی است. صندلی کافی هنگامی که یک مشتری جذب یک کفش می شود و خواهان امتحان کردن آن است؛ در صورتی که یک مکان راحت برای نشستن پیدا نکند با نا امیدی فروشگاه شما را ترک خواهد کرد. هزینه میز و صندلی MDF برای مغازه چقدر می شود؟
نظر مخاطبان خود را جلب کنید. با شناخت انواع آجر نما و کسب اطلاعات در رابطه با ویژگی های ظاهری و ساختاری آن، می توانید بهترین انتخاب را برای محل کار خود داشته باشید. از قرنیز برای زیبایی خانه و پوشانده شدن محل اتصال کف اتاق با دیوار، پوشش لایه بیرونی و ظاهری پایین دیوارها(معروف به نازک کاری) در برابر آسیب های فیزیکی چون برخورد کمد یا مبل به دیوار، محافظت از دیوار در مقابل مواردی که ممکن است دچار پوسیدگی و آسیب رساندن به آن شوند مانند رطوبت و آب و پوشش دادن فضای بین آخرین پارکت چوبی و دیوار استفاده می شود. انواع مختلفی از کفش ها وجود دارد، کفش های ورزشی و اسپرت، کفش های اسپرت زنانه، کفش های مجلسی، کفش های مردانه و چکمه انواع مختلفی هستند که در مغازه های کفش فروشی، به فروش می رسند. یک ایده در دکوراسیون فروشگاه های کفش اسپرت استفاده از نور های نئون فلکسی است. به این دلیل که معمولا کیف و کفش با هم ست می شوند، در مغازه های کفش فروشی، کیف هم به فروش می رسد.
مثلا نوع ساده آنها شلف های صاف و ساده هستند، نوع دیگر طبقه هایی شبیه به کندو عسل اند، در یک مدل دیگر این ویترین ها شامل تکیه گاه هایی میله ای مانند هستند و کفش بر روی آنها قرار می گیرد که به اصطلاح به آنها دکور نامرئی می گویند. به این گونه که کفش ها را با شکلی خاص و دلفریب در قسمت مشخص شده خود بگذارید و کیف هماهنگ با آن را نیز در کنارش قرار دهید. با توجه به اینکه مغازه لوازم التحریر قرار است مایحتاج طیف متنوعی از مشاغل و افراد را تامین کند. قفسه های این مغازه هم چوبی ساده است. امروزه مغازه های کفش فروشی وارد نوع جدیدی از دکوراسیون شده اند که می تواند آنجا را به جایی فراتر از صرفا یک مغازه ساده تبدیل کند، دکوراسیون مغازه کفش فروشی به گونه ای طراحی می شود که آن مکان را به نوعی نمایشگاه آثار هنری بدل کرده است. اما در عکس بالا که یک کافه در زنجان است، چون توسط یک دکورکار حرفه ای اجرا شده، بسیار زیباتر و شیک تر به نطر می رسد.
به عبارت دیگر باید بگوییم که ویترین و چیدمان مغازه ارتباط مستقیمی با میزان فروش دارد و دلیل این امر، آن است که اولین برخورد خریداران با آن در مغازه اتفاق میافتد و در نگاه اول باید یک ارتباط قوی میان مخاطبان و مغازه برقرار شود. استفاده از چند رنگ نئون فلکسی در کنار هم به صورت موازی و ایجاد خطوطی ممتد که دیوار های مغازه ها را به صورت کج و راست به هم وصل می کند، ایده جالبی برای داشتن یک دکوراسیون ورزشی، جذاب و دوست داشتنی است. بعضی مغازه ها صمیمی هستند و فضایی دوستانه و ساده دارند.
زیبایی ساختمان تنها متعلق به شما و ساختمانتان نیست، بلکه این زیبایی بخشی از محل زندگی و شهر شماست. کلمهی فارسی نما که در انگلیسی با نام facade شناخته می شود، از کشور فرانسه و زبان فرانسوی بر گرفته شده که به قسمتی از ساختمان است که توسط افراد خارج ساختمان دیده می شود. توجه کنید که در هنگام چیدمان یک دکوراسیون مشتری پسند، بایستی به نوع فعالیت و آرامش افرادی که وارد فروشگاه می شوند، توجه لازم را داشته باشید. در بعضی موارد نیز لازم است تا نورپردازی با تنالیته نرم و ملایم صورت گیرد و مشتری ضمن ماندگاری بیشتر در این فضا فرصت انتخاب را از بین اجناس موجود در فروشگاه داشته باشد. دلیل این اتفاق، آن است، که این نما از فلز آلومینیوم با رنگ کورهای ساخته شده و همین امر به دلیل جذب ذرات معلق موجود در هوا، یکی از ایرادات وارده تعریف شده است. مجوز برای تابلوها و ویترین مغازه های جدید و تغییرات در ویترین یا تابلوهای مغازه های موجود تنها در صورتی داده می شود که پیشنهادها به ترکیب مصالح و طراحی دقیق آنها و زمینه ارائه شده توسط خیابانی که در آن واقع شده است، رعایت شود. اشتباهاتی که در هر مدل ویترین جلوی مغازه یا دیزاین داخلی فروشگاه ، می توانند هم پول و هزینه شما را به هدر بدهند و هم میزان فروش و بازدهی تجاری را کاهش دهند و خلاصه یک ضرر و زیان دوسویه عظیم هستند!
در اجرای نمای کامپوزیت مغازه سرعت عمل و دقت و تمیزی کار بسیار مهم بوده که این موضوع لزوم استفاده از ورق های کامپوزیت باکیفیت و همچنین اجرای نما توسط اکیپ های با تجربه را می طلبد.قیمت نمای کامپوزیت مغازه بر اساس متر مربع ورق آلومینیوم اجرا شده بر روی نمای مغازه می باشد که شامل تابلوی مغازه و ستون های کامپوزیت کنار ویترین شیشه ای و درب وردی مغازه است. پس اجناس ارائه شده در فروشگاه باید به نحوی انتخاب شوند که نیازهای همهی این مشتریان را یکجا و در یکنوبت برطرف کند. برای دیوار قدرت دکور مغازه پوشاک باید طراحی خاصی قائل شوید، نورپردازی و رنگ های شاد و مهیج استفاده نمایید، کالاهایی که قیمت مناسب دارند بگذارید، تخفیف های جالب و پیشنهادات جذاب برای خرید قرار دهید. این دکور برای یک مرکز پخش قهوه است که ظاهراً زیبایی برایش مهم نبوده، بلکه می خواسته نشان بدهد که من انواع قهوه را دارم. پشت میز پیشخوان تعدادی ظرف قهوه وجود دارد. جالب است در این خیابان حداقل 10 کافه دیگر هم وجود داشت، ولی من فقط از این یکی عکس گرفتم. یکی از مهمترین اصول طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاهها به خصوص فروشگاه لوازم التحریر، قفسه بندی صحیح است.
برای استفاده از یک پوشش مناسب برای کف مکانهای مخصوص باید نکاتی را در نطر بگیرید. چه یک ویترین فروشگاه مستقل باشد و چه یک غرفه کوچک تر در یک مرکز خرید بزرگ تر، می توانید از اصول طراحی داخلی استفاده کنید تا با دلایل درست مورد توجه قرار بگیرید. در فروشگاههایی با ابعاد کوچک استفاده از قفسه بندی صحیح میتواند امکان استفاده از حداکثر فضا را برای صاحبان فروشگاه به ارمغان بیآورد. تنظیم نور ویترین مغازه لباس زنانه علاوه بر اینکه باعث می شود دکوراسیون ویترین مغازه شما بهتر جلوه کند، یک ویترین خیره کننده نیز برای خانم های مشکل پسند به ارمغان می آورد و مطمئن باشید نورپردازی صحیح باعث جذب مشتریان بیشتر حتی در مغازه های کوچک می شود.
به کار بردن المان های چوبی و یا کرکره های قدیمی، استفاده از صندلی های چوبی قدیمی جلوی ویترین مغازه و یا چتر های بزرگ سایه بان نیز میتواند به افزایش هر چه بیشتر جذابیت ویترین کمک کند. این سوال که چه مقدار کالا باید در طراحی داخلی مغازه معرض نمایش قرار گیرد، مسئله مهمی است و نمی توان به طور دقیق به آن پاسخ داد. فارغ از فضای کسب و کار شما و نوع محصولاتی که ارائه میکنید، رنگبندی قفسه های فروشگاه همیشه نقش مهمی را در جلب نظر مشتریان دارد. پس مهم ترین نکته ای که در نام گذاری یک فروشگاه به طور کلی باید در نظر گرفت، انتخاب نام مرتبط با کارکرد آن است.
مغازه خود را با المان های تزیینی بمباران نکنید! توجه به این موضوع لازمه ی دستیابی به یک دکوراسیون داخلی شیک و کاربردی است به گونه ای که با حداقل زمان و هزینه قابلیت اجرایی شدن داشته باشد. این را هم گذاشتم تا بدانیم که همه مغازه ها لاکچری و باکلاس نیستند. به دیوار قدرت در دکور مغازه پوشاک اهمیت زیادی بدهید: دیوار قدرت یا Power Wall به دیواری می گویند که مشتریان به محض ورود به داخل مغازه برای بررسی بیشتر اجناس با آن روبرو می شوند. لایه بعدی که می توان به آن اشاره کرد، لایه ای از جنس آلومینیوم است.
سیلو یکی از چیزهایی است که یاعث می شود دکور کافه زیباتر نشان داده شود. به آنها می گویند سیلو. طراحی فضای داخلی خرده فروشی شما، یک فرایند بدون توقف است که همیشه می توانید آن را تغییر داده و چیزهایی از آن کم یا به آن اضافه کنید تا تجربه خرید و حرکت مشتری را تشدید کنید. دکوراسیون مغازه پوشاک موضوعی است که میتواند بر رغبت مشتری به خرید و تکرار آن اثر بگذارد. این مغازه ها یا به گونه ای هستند که تمامی این کفش ها را در خود دارند و یا روی یکی از آنها، مثلا کفش های مجلسی زنانه، تمرکز کرده اند. طبق گزارش مالی منتشر شده در سه ماهه اول 2022 از نظر سهم بازار جهانی شیائومی در مرتبه سوم قرار دارد و نسبت به سال گذشته بخش گوشیهای هوشمند شیائومی توانسته به رشد 30 درصدی برسد که برای برند نو ظهوری چون شیائومی یک شاخص فوقالعاده برای محک زدن ارتقاء کیفیت محصولاتش است. گااهی نیز بالعکس انقدر نمای ساختمان غیر اصولی و بد طراحی شده است که مخاطب حتی ترغیب نمیشود خود را درون فضا تصور کند چه برسد به اینکه واقعا وارد ساختمان شود! در بالا تعداد زیادی عکس نمای ساختمان با نورپردازی های مختلف را می بینید که توسط متخصصین و اهالی فن اجرا شدهاند.
تولید پروفیل های گالوانیزه یک فرآیند شیمیایی، الکتریکی یا مکانیکی است که در آن پوشش محافظ از جنس عنصر روی، بر روی فولاد یا آهن اضافه می شود تا از زنگ زدگی فولاد یا آهن جلوگیری کند. مشاهده ویترینی: گاهی اوقات و در مغازه های کوچک که امکان قرار دادن حجم های جا گیر وجود ندارد، از ویترین های دیواری برای نمایش کفش ها استفاده می شود. این امر در قفسه بندی مغازه لوازم التحریر تاثیر بیشتری را دارد. همانطور که دیدیم با رعایت چند اصل ساده و توجه به نکاتی ریز ولی مهم میتوان یک فروشگاه کوچک لوازم التحریر را به موفقیت عظیمی رساند. تک کلبههای بسیار ابتدایی و ساده مستقر در مزارع اروپایی، یا برخی ساختمانهای عمومی تک افتاده در شهرها و روستاها، تنها نمونههایی از ساختمانهای برونگرای قرون وسطی در غرب هستند. نورپردازی المان بسیار ارزشمند در دکور مغازه پوشاک: نورپردازی حرفه ای تأثیر چشمگیری در میزان ماندگاری مشتریان در مغازه شما دارد. همانطور که در سرفصل قبل اشارهشده باید پارامترهای که برای زیباسازی دکوراسیون داخلی مغازه مدنظر قرارداد میشود بر اساس آپشن های باشد که با حرفه شما همراستا است. همانطور که اشاره شد، این ماده دارای کاربردهای فراوانی است. که در آن راحتی مشتریان و نیازهایشان را در نظر بگیریم.
اینکه برای این موضوع از چه نوع دکوری استفاده کنید بستگی به اندازه متراژ طراحی داخلی مغازه شیک کفش فروشی دارد. بستگی دارد مشتری ات چه قشری باشند. حالا که اهمیت بالای طراحی دکوراسیون و چیدمان مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی چه در کسب و کار کوچک و چه بزرگ درک کردید. در مغازه لوازم آرایشی وجود یک فهرست از لوازم آرایشی ضروری موردنیاز بانوان، نیاز است. پس با ایده گرفتن از مواردی که در مقاله دکور مغازه لوازم آرایشی به آنها اشاره کردیم؛ علاوه بر ایجاد دکوری زیبا و جذاب برای مغازهتان، میزان فروش خود را نیز چندین برابر نمایید. شیوه چیدن محصولات لوازم التحریر شما در ویترین یا قفسه بندی باید به شکلی باشد که از معذب شدن مشتری هنگام بررسی اجناس یا اجبار او به جابهجایی آنها جلوگیری شود.